Łukasz Wójcik obejmuje stanowisko Communication Manager Volvo Auto Polska.
Swoją karierę w Volvo Auto Polska rozpoczął w 2003 roku jako Dealer Marketing Manager. Był odpowiedzialny m.in. ze tworzenie strategii marketingu dealerskiego Volvo Auto Polska, realizację projektów z zakresu rozwoju i wsparcia sieci dealerskiej. Do jego obowiązków należało również prowadzenie projektów wizerunkowo-sponsoringowych m.in.: Volvo Ocean Race, Volvo Masters Amateur, Volvo Design. Zajmował się również badaniem satysfakcji klientów - Customer for Life.
Jako Communication Manager, Łukasz Wójcik będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji marketingowej Volvo w Polsce, w tym za kampanie marketingowe, m.in. za tegoroczne premiery rynkowe Volvo S60 i Volvo V60 oraz launch odświeżonej wersji Volvo C30. Dodatkowo będzie prowadził dział CRM i social media.
Łukasz Wójcik jest absolwentem Wydziału Ekonomii - Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją karierę zaczynał w British-American Tobacco otwierając nowy kanał sprzedaży HORECA. W latach 1998-2002 pracował m.in. w Grey Worldwide Poland, Saatchi & Saatchi Poland, Arthur Andersen, i jako Client Service Director w ‘Brainshop’ U-boot.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/lukasz-wojcik-communication-manager-w-volvo-auto-polska